Over Ons

Het mag duidelijk zijn; elektrisch rijden groeit en bloeit. In drie jaar tijd hebben aankopen bij Elektrisch Vervoer Centrum (EVC) Heemskerk geresulteerd in ruim 500.0000 groene kilometers. EVC Heemskerk mag, sinds de opening in janauri 2011, dan ook met recht tot het meest toonaangevende centrum voor elektrische voertuigen in Noord-Holland worden gerekend. Door de enorme vogelvlucht die elektrisch rijden in de regio heeft genomen, huisvest het bedrijf in een pand van ruim 360 m2.

De kennis en ervaring van eigenaren Truus en Harry Butter blijken van grote waarde te zijn voor zowel consumenten en zakelijke rijders als bestuurlijke vertegenwoordigers, die alles willen weten over elektrisch vervoer. Truus Butter, oprichter EVC Heemskerk: “Met de opening van onze zaak in januari 2011 hebben wij een serieuze stap genomen om elektrisch vervoer in de IJmond en omgeving te promoten. Sinds de start hebben wij een prachtige showroom opgebouwd. Naast een groot assortiment aan elektrische scooters en fietsen, hebben wij ook altijd diverse noviteiten op elektrisch gebied. In heel Noord-Holland weet men ons inmiddels te vinden.”

Naast de verkoop van elektrische voertuigen, voert EVC Heemskerk ook reparaties en onderhoud uit aan elektrische voertuigen. Ook ombouwen van standaard of speciale (bv. duo) fietsen behoort tot de mogelijkheden.